نرم افزارهای‌بیمه ای

نرم افزارهای‌بیمه ای-ساختار نرم افزاری

       نرم افزارهای امور بیمه ای

            جهت:

  • ·         مطب ها                      
  • ·         کلینیک ها                     
  • ·         درمانگاهها                      
  • ·         بیمارستان ها                   
  • ·         مراکز بهداشت

                             

امکانات سیستم نرم افزاری بهداشت

                پشتیبانی،کنترل و مدیریت از راه دور(اینترنتی)

  • این نرم افزار نیاز به سخت افزار خاصی ندارد و با کمترین هزینه و تهیه یک سیستم معمولی می توان با این نرم افزار کار کرد.
  • راحتی و سهولت کار با نرم افزار به طوری که نیاز به دانش کامپیوتر در سطح مقدماتی و در حد تایپ معمولی میباشد .
  • دارای قابلیت ورود اطلاعات نسخ پزشکان جهت سازمانهای بیمه گر .
  • دارای قابلیت معرفی مراکز تابعه آن مرکز .
  • امکان معرفی هر چند پزشک بر اساس فرم درخواستی آن مرکز .
  • امکان جستجو نسخه ها ، اسامی آقایان و بانوان به تفکیک وجستجو بر اساس نوع بیمه .
  • قابلیت چاپ از روی فرم های گزارش گیری و خروجی PDF .
  • قابلیت معرفی تعداد نا محدود کاربر با سطح دسترسی متفاوت و منحصر به فرد .
  • تعریف بیمه ها ، خدمات ، سهم بیمه و سهم بیمار با نظر مدیریت سیستم.
  • بروز بودن تعرفه خدمات بر اساس تعرفه های بیمه خدمات درمانی .
  • قابلیت شبکه بودن برنامه جهت استفاده برای چند کاربر و ثبت اطلاعات در یک سیستم واحد .
  • دارای قابلیت جستجو براساس تاریخ سال و ماه ، از تاریخ لغایت تاریخ ، صندوق ها به تفکیک و کلی ، مراکز مختلف ، پزشکهای مختلف.
  • امکان گزارش گیری از اطلاعات نسخ وارد شده بطور مثال آمار کل پذیرش نوار قلب در مقطع زمانی خاص توسط پزشک خاص .
  • امکان گرفتن انواع گزارش ها از آمار وارد شده از قبیل : گزارش مالی ، گزارش آمار گیری پزشکان و مراکز معرفی شده تابعه و ….
  • ساخت انواع فرم گزارش گیری در صورت نیاز بر اساس درخواست مرکز بهداشت ظرف مدت کمتر از یک هفته .
  • در صورت بروز مشکل هارد یا ویندوز سیستم ،  این نرم افزار امکان پشتیبان گیری از اطلاعات برنامه بصورت دستی و اتوماتیک را دارا میباشد.
  • دارای قابلیت تهیه گزارش سازمان های بیمه گر با امکانات ذیل :

الف ) سند زدن برای هر یک از گروه های پزشکی (عمومی ،متخصص ،فوق تخصص ، دندانپزشک ،…..) .

ب) امکان تهیه دیسکت بیمه (سی دی ، فلاپی ، فلش مموری و…).

ج) تهیه روکش خلاصه ویزیت و خدمات بصورت سندهای جداگانه .

د) تهیه لیست کارکرد پزشکان (سهم ریالی هر پزشک ، تعداد آماری خدماتش و تعداد ویزیت های انجام شده ).

  • ابزارهای جانبی : ساعت ، دفترچه تلفن ، ماشین حساب .
  • قابلیت خصوصی سازی ( طبق نیاز و سلیقه)
برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 16 =