نرم افزارتخصصی پوست و مو محاسبان
2021-08-05
نرم افزار تخصصی زنان وزایمان
2021-08-05

نرم افزار تخصصی چشم

معرفی و برخی از قابلیت های نرم افزار تخصصی چشم پزشکی

پذیرش
نوبت دهی
کیوسک نوبت دهی و صف انتظار
پرونده الکترونیکی
مالی و حسابداری
امکانات ویژه
پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

ثبت اولیه اطلاعات بیمار (شامل اطلاعات زن یا مرد، کد ملی، شماره تماس، آدرس و ….)
ثبت خدمات پزشکی (مانند ویزیت، معاینه، رژیم درمانی و …)
ثبت مبالغ دریافتی (به صورت‌های نقد، کارت خوان‎ و چندگانه، با قابلیت اتصال به دستگاه‌های پوز بانکی)

ماژول پیامک یک قابلیت فوق‌العاده برای برقراری تعامل میان شما و مراجعه کنندگان است. با استفاده از ماژول پیامک امکان نوبت دهی از طریق پیامک، مدیریت ارتباط با بیمار یا مراجعه کننده مانند اعلام و یا یادآوری زمان مراجعه، لغو زمان مراجعه بیمار در صورت عوض شدن برنامه پزشک، ارسال و دریافت اطلاعات مالی بیمار، امکان ارسال پیامک های گروهی به عنوان مثال جهت مناسبتهای مختلف و ارسال پیامکهای تبلیغاتی و … فراهم می باشد. همزمان با ثبت نوبت دهی، سیستم به صورت اتوماتیک برای بیمار پیام تاریخ، روز و ساعت مراجعه را ارسال می نماید. جهت یادآوری مجدد، سیستم چند روز قبل از زمان مراجعه، یک پیامک مبنی بر یادآوری برای بیمار ارسال می کند تا در صورت عدم مراجعه بیمار (لغو نوبت)، عدد صفر را ارسال نموده و نوبت بیمار حذف شود.

یکی از نقاط قوت این نرم افزار طراحی آن به صورت آنلاین و آفلاین می‌باشد که این امکان را به پزشکان عزیز می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان (هر جایی از دنیا) با اتصال به نرم افزار، کلیه اطلاعات بیماران را رؤیت نمایند و یا ثبت و تغییر دهند.

از دیگر امکانات بارز این نرم افزار قابلیت ریسپانسیو بودن آن می‌باشد، به این معنی که با کلیه سخت افزارهای روز دنیا همچون تلویزیون، کامپیوتر رو میزی، لپ تاپ، تبلت و موبایل و همچنین با انواع سیستم عامل‌ها سازگار است.

  • دسترسی همزمان پزشک و پرسنل مطب به نرم افزار تخصصی چشم محاسبان از موبایل و تبلت و کامپیوتر با سطوح دسترسی قابل تعریف
  • نوبت دهی اینترنتی در نرم افزار
  • نوبت دهی سریع بیماران توسط منشی مطب در نرم افزار
  • پیگیری خودکار نوبت های بیماران و جایگزینی نوبت های کنسلی مطب چشم پزشکی با ارسال خودکار پیام یادآوری نوبت به موبایل بیماران
  • پذیرش سریع بیماران با پرونده الکترونیک سلامت چشم پزشکی همراه با ثبت داروهای تجویزی و درمان ها و معالجات انجام شده پیشین