نرم افزار تخصصی چشم
2021-08-05
نرم افزار پزشکی آزمایشگاه محاسبان
2021-08-05

نرم افزار تخصصی زنان وزایمان

امکانات و قابلیت های تعبیه شده در صفحه کاربری پزشک به صورت زیر می باشد:

پزشک به محض ورود بیمار به اتاق می تواند کلیه تصاویر، سونوگرافی ها، برگه های آزمایش، پرونده های قبلی، نسخه ها، داروهای مصرفی و …. را به صورت یکجا و کامل بدون نیاز به هیچ کلیکی در تبلت و یا سیستم Allinone / / لپ تاپ و … مشاهده نماید. سرعت بارگذاری تمامی این اطلاعات بسیار بالا و زیر یک ثانیه می باشد چرا که نرم افزاردر عین حفظ کیفیت تصاویر از حجم انها می کاهد.
پزشک متخصص زنان می تواند با استفاده از قلم نوری نسخه مورد نظر خود را با خطی روان همچون قلم معمولی بر روی دفترچه بیمه بیمار نوشته و سیستم همان لحظه نسخه را به صورت الکترونیکی و با دستخط پزشک در پرونده بیمار ذخیره می نماید.
همچنین پزشک می تواند با قلم نوری سیستم خود یا قلم تبلت هر یک از تصاویر، سونوگرافی ها ، … را انتخاب و ویرایش نماید به عنوان مثال بر روی آنها مطلبی بنویسد یا علامتگذاری نماید و … و در نهایت آن را در سیستم کامپیوتری خود و یا در تبلت خذخیره نماید.
قابلیت مشاهده تاریخ و ساعت های ویزیت قبلی در نرم افزار گنجانده شده است.
امکان مشاهده لیست بیماران حاضر در مطب در صفحه کاربری پزشک جهت مدیریت وقت در صفحه کاربری پزشک وجود دارد.
امکان شناسایی و اتصال نرم افزار به تمامی دستگاه های پزشکی زنان مانند دستگاه گرافی و …. وجود دارد به طوریکه تمامی تصاویر و فیلم های دریافتی از آنها به راحتی در پرونده بیمار جهت مشاهدات بعدی ذخیره می گردد.
امکان شناسایی و اتصال نرم افزار به اسکنر، چاپگر، وب کم، دوربین دیجیتال و …. وجود دارد.
نوشتن نسخه با قلم نوری با توجه به تنظیم نوع قلم، رنگ قلم ، ضخامت قلم، … وجود دارد.
امکان مشاهده پرونده مالی بیمار جهت اعمال تخفیف و یا برگشتی پول به بیمار در همین صفحه کاربری پزشک وجود دارد.
صفحه چت منشی و پزشک جهت جلوگیری از رفت و آمدهای مکرر غیرضروری و اتلاف وقت در این بخش طراحی گردیده است.
امکان تعریف فرم پزشکی که پزشک زنان قبلاً جهت دانستن شرح حال بیمار برای تک تک بیماران خود به صورت دستی پر می نموده، به صورت الگوی آماده word وجود دارد. در این صورت هر بار این فایل word به آسانی توسط پزشک بارگذاری و با قلم نوری با دستخط پزشک پر می گردد و به همان صورت در پرونده بیمار ذخیره می گردد. همچنین این امر به همین صورت در تبلت نیز صورت می گیرد.
امکان حمل تمامی این اطلاعات در تبلت و استفاده از آن در بیمارستان بدون نیاز به اینترنت نیز وجود دارد تا در آنجا نیز پزشک زنان بتواند اطلاعات قبلی را بارگذاری نموده و آنها را یکجا با تمامی جزئیات و شرح درمان مطالعه و مشاهده نماید. همچنین پزشک می تواند با قلم، نسخه جدید نوشته و یا تصاویر و گرافی ها را ویرایش و ذخیره نماید. به علاوه به راحتی می تواند اطلاعات گرافیکی جدید کسب شده برای بیمار خود را در تبلت ذخیره نماید.
قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات پرونده بیمار برای سایر پزشکان جهت انجام جلسات مشاوره
پس از حضور مجدد در مطب، تمامی اطلاعات موجود در سیستم منشی و تبلت پزشک زنان و سیستم اتاق خود، هوشمند و اتوماتیک هماهنگ سازی صورت می گیرد.
قابلیت تهیه گزارشات مالی مورد نیاز در هر بازه زمانی دلخواه و یا بر اساس نام پزشک و یا هر فیلد گزینشی دیگر
قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربران به عنوان مثال جلوگیری از انجام برخی عملیات بر روی پرونده ها مانند حذف کردن و …
قابلیت تهیه فایل پشتیبانی اتوماتیک و دستی از اطلاعات روزانه مطب بر حسب تاریخ جهت حفظ امنیت سیستم
قابلیت استفاده همزمان چندین پزشک از یک سیستم نرم افزاری بدون تداخل در اطلاعات بیماران یکدیگر