سیستم نرم افزاری MIS (تحت شبکه)
امكانات سيستم نرم افزاري MIS
دارای بخش های:
ویزیت، تزریقات، بهداشت محیط، نوار قلب، رادیولوژی و سونوگرافی
دندانپزشکی، تیروئید، پاپ اسمیر، مامائی و زنان زایمان، آزمایشگاه تشخیص طبی
داروخانه، بخش های مختلف بیماران خاص(تالاسمی، هپاتیت، هموفیلی ،دیابت،کبد،پیوند، دیالیز، ام اس،سرطان)
دارای قسمت های:
بیماران شامل: ایجاد پرونده, جستجوی نسخه، بیماران امروز، جستجوی مجزا، جستجوی بیمه
پزشکان : معرفی پزشکان خدمات و تعرفه ها ,پرداختها
مدیریت: تنظیمات مکان پایگاه داده
گزارشات: گزارش بیمه ,گزارش مالی پزشکان ,آمارگیر بیماران ,گزارش نسخ
ابزارهای جانبی: ماشین حساب، ساعت، دفتر تلفن، پشتیبان گیر
Options
بروز رسانی و پشتیبانی برنامه از راه دور(اینترنتی و از سایت)
امكان معرفي هر چند پزشك بر اساس فرم درخواستي آن مركز .
امكان جستجو نسخه ها ، افراد و نوع بیمه با شرایط مختلف.
قابليت چاپ از روي فرم هاي گزارش گيري و خروجی PDF .
قابليت معرفي تعداد نا محدود كاربر با سطح دسترسي متفاوت و منحصر به فرد و گزارشات مخصوص به خود.
تعريف بيمه ها ، خدمات ، سهم بيمه و سهم بيمار با نظر مديريت سيستم.
بروز بودن تعرفه خدمات بر اساس تعرفه های سازمان های بیمه گر.
قابليت شبكه بودن برنامه جهت استفاده براي چند كاربر و ثبت اطلاعات در يك سيستم واحد با سرعت بالا.
داراي قابليت جستجو براساس تاريخ سال و ماه ، از تاريخ لغايت تاريخ ، صندوق ها به تفكيك و كلي ، مراكز مختلف ، پزشكهاي مختلف و سایر شرایط مورد نیاز
امكان گزارش گيري از اطلاعات نسخ وارد شده بطور مثال آمار كل پذيرش نوار قلب در مقطع زماني خاص توسط پزشک خاص .
امكان گرفتن انواع گزارش ها از آمار وارد شده از قبيل : گزارش مالي ، گزارش آمار گيري پزشكان و مراكز معرفي شده تابعه و ….
ساخت انواع فرم گزارش گيري در صورت نياز بر اساس درخواست مركز ظرف مدت کمتر از يك هفته .
امكان پشتيبان گيري از اطلاعات برنامه بصورت دستي و اتوماتيك.
صدور فبق و فاکتور
داشتن ديتا بيس تحقيقاتي : بطور مثال: آمار بيماراني كه از تاريخ (X) تا تاريخ (X) به پزشك مراجعه و اين بيمار در محدوده سني (X) تا سن (X) به تفکیک جنسیت . (نمايش آمار هم بصورت عددي و هم گرافيكي مقدور ميباشد) .
قابليت چاپ مستقيم از روي فرم هاي گزارش گيري و يا خروجي آن .
گرفتن فايلهاي خروجي از فرم هاي گزارش گيري شده با فرمت هاي Spss ، Html ، Excel ، Wordو …..
رفع اشكال در صورت نياز به پشتيباني همه روزه از ساعت 8:00 صبح لغايت 18:00 شب ودر روزهاي تعطيل از طريق ارسال ايميل
قيمت مناسب ، توانمندي و قابليت خصوصي سازي برنامه ها (طبق نياز و سليقه سفارش دهنده )