نرم افزارهای امور بیمه ای
جهت:
- · مطب ها
- · کلینیک ها
- · درمانگاهها
- · بیمارستان ها
- · مراکز بهداشت
امكانات سيستم نرم افزاري بهداشت
پشتیبانی،کنترل و مدیریت از راه دور(اینترنتی)
- اين نرم افزار نياز به سخت افزار خاصي ندارد و با كمترين هزينه و تهيه يك سيستم معمولي مي توان با اين نرم افزار كار كرد.
- راحتی و سهولت کار با نرم افزار به طوری که نیاز به دانش کامپیوتر در سطح مقدماتی و در حد تایپ معمولی میباشد .
- داراي قابليت ورود اطلاعات نسخ پزشكان جهت سازمانهاي بيمه گر .
- داراي قابليت معرفي مراكز تابعه آن مركز .
- امكان معرفي هر چند پزشك بر اساس فرم درخواستي آن مركز .
- امكان جستجو نسخه ها ، اسامي آقايان و بانوان به تفكيك وجستجو بر اساس نوع بيمه .
- قابليت چاپ از روي فرم هاي گزارش گيري و خروجی PDF .
- قابليت معرفي تعداد نا محدود كاربر با سطح دسترسي متفاوت و منحصر به فرد .
- تعريف بيمه ها ، خدمات ، سهم بيمه و سهم بيمار با نظر مديريت سيستم.
- بروز بودن تعرفه خدمات بر اساس تعرفه هاي بيمه خدمات درماني .
- قابليت شبكه بودن برنامه جهت استفاده براي چند كاربر و ثبت اطلاعات در يك سيستم واحد .
- داراي قابليت جستجو براساس تاريخ سال و ماه ، از تاريخ لغايت تاريخ ، صندوق ها به تفكيك و كلي ، مراكز مختلف ، پزشكهاي مختلف.
- امكان گزارش گيري از اطلاعات نسخ وارد شده بطور مثال آمار كل پذيرش نوار قلب در مقطع زماني خاص توسط پزشک خاص .
- امكان گرفتن انواع گزارش ها از آمار وارد شده از قبيل : گزارش مالي ، گزارش آمار گيري پزشكان و مراكز معرفي شده تابعه و ….
- ساخت انواع فرم گزارش گيري در صورت نياز بر اساس درخواست مركز بهداشت ظرف مدت کمتر از يك هفته .
- در صورت بروز مشكل هارد يا ويندوز سيستم ، اين نرم افزار امكان پشتيبان گيري از اطلاعات برنامه بصورت دستي و اتوماتيك را دارا ميباشد.
- داراي قابليت تهيه گزارش سازمان هاي بيمه گر با امكانات ذيل :
الف ) سند زدن براي هر يك از گروه هاي پزشكي (عمومي ،متخصص ،فوق تخصص ، دندانپزشك ،…..) .
ب) امكان تهيه ديسكت بيمه (سي دي ، فلاپي ، فلش مموري و…).
ج) تهيه روكش خلاصه ويزيت و خدمات بصورت سندهای جداگانه .
د) تهيه ليست كاركرد پزشكان (سهم ريالي هر پزشك ، تعداد آماري خدماتش و تعداد ويزيت هاي انجام شده ).
- ابزارهاي جانبي : ساعت ، دفترچه تلفن ، ماشين حساب .
- قابليت خصوصي سازي ( طبق نياز و سليقه)
پیام شما…
قيمت برای یک مطب با دو کامپیوتر |